به گروه اینترنتی جذاب و پر از تفریحات جالب استقلال آبی خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Tuesday, January 26, 2010

* EsteghlalBlue * آقاي نيكبخت نصف حقيقت را نگفتي!



آقاي نيكبخت نصف حقيقت را نگفتي!- محسن سليماني
 

nikbakht vahediدر حاشيه مصاحبه ايسنا با نيكبخت

ابتدا متن مصاحبه را بخوانيد:  نمايش ضعيف نيكبخت، عصبانيت او را مضاعف كرد. به همين دليل در پايان بازي با جملاتي تند عليه طرفداران استقلال حرف زد و گفت واقعا براي هواداران تيم استقلال متاسفم، من 7 سال براي اين تيم بازي كردم اما اكنون متاسفم كه چرا در قبال زحمت‌هايي كه براي اين تيم كشيدم چنين رفتار زشتي را با من دارند .


مزرع سبز فلك ديدم و داس مه نو            يادم از كشته خويش آمد و هنگام درو

نيكبخت: استقلالي‌ها نمك‌نشناسند!

عليرضا واحدي نيكبخت بازيكن سابق استقلال و پرسپوليس در مصاحبه با ايسنا، تلافي حملات بي‌وقفه هواداران استقلال را با جمله‌هاي تند درمي‌آورد تا شايد دلش كمي خنك شود

 نمايش ضعيف نيكبخت، عصبانيت او را مضاعف كرد. به همين دليل در پايان بازي با جملاتي تند عليه طرفداران استقلال حرف زد و گفت واقعا براي هواداران تيم استقلال متاسفم، من 7 سال براي اين تيم بازي كردم اما اكنون متاسفم كه چرا در قبال زحمت‌هايي كه براي اين تيم كشيدم چنين رفتار زشتي را با من دارند .
 نيكبخت در تحليل فحاشي‌هاي بي‌پاياني كه عليه‌اش وجود دارد حرف‌هاي جالبي مي‌زند. او كه از پشت پرده فوتبال باخبر است، در اين باره مي‌گويد: زماني كه در پرسپوليس بازي مي‌كردم معمولا از دقايق 20 به بعد بازي فحاشي‌ها عليه من شروع مي‌شد اما در آخرين بازي‌هايي كه براي پرسپوليس انجام دادم و همين طور اكنون براي استيل آذين كار مي‌كنم، از ابتداي بازي و حتي زماني كه براي تمرين كردن به زمين مي‌آيم، فحاشي‌ها شروع مي‌شود. اين‌ها نشان مي‌دهد كه حركت از سوي تماشاگران استقلال كاملا حساب شده است. مطمئنم كه اين هواداران از كسي خط مي‌گيرند.

ظاهراً‌ نيكبخت در اين زمينه با بعضي ليدرهاي استقلال صحبت كرده. او در اين باره هم حرف مي‌زند: «برخي از ليدرهاي استقلال با من صحبت كرده و مي‌گويند از اين پس تو را در زمين تشويق هم مي‌كنيم و مطمئن باش اين موضوع كار ما نيست اما نامردي كرده و دوباره شعارهايشان را از سر مي‌گيرند. 7 سال در تيم استقلال زحمت كشيدم و براي خودم متاسفم كه آن زمان چنين كاري را انجام دادم. هواداران پرسپوليس چنين رفتارهاي زشتي را هيچ وقت با كسي نداشتند و به من هم همواره لطف دارند اما براي تماشاگران و طرفداران استقلالي كه به استاديوم مي‌آيند متاسفم. آنها خيلي نمك‌نشناسند.»

اما آخرين قسمت از صحبت‌هاي نيكي به پند واندرز او به رييس كميته انضباطي برمي‌گردد. نيكبخت مي‌گويد: «نمي‌دانم چرا عزيز محمدي و شريفي رييس سازمان ليگ و رييس كميته انضباطي فدراسيون واكنشي نسبت به فحاشي‌هاي تماشاچيان استقلال عليه من انجام نمي‌دهند. من قرباني منشور اخلاقي شدم، در حالي كه آنها تيم‌هاي بزرگ را براي دادن چنين شعارهاي زشتي جريمه نمي‌كنند چرا من بايد از حضور در ليگ محروم شوم و در مقابل جريمه‌اي براي استقلال در اين رابطه در نظر گرفته نشود
 
اما: ما ميپرسيم آقاي نيكبخت
 
آيا فراموش كرده ايد كه اگر در تيم ابو مسلم ميماندي الان كجا بودي؟
اگر به استقلال نيامده بودي آيا به تيم ملي راه پيدا مي كردي؟
اگر از استقلال به پرسپوليس نميرفتي ميتوانستي با رقمي آنچناني قرارداد ببندي. اين استقلال نبود كه از واحد نيكبخت عليرضاي بازيكن تيم ملي و قهرمان ليگ برتر ساخت؟
گيرم كه در استقلال مشكل داشتي چرا وقتي در پرسپوليس بودي و به تيم ملي دعوت شدي مبايلت را خاموش كردي و بعد از آنهمه خفت كه ديدي دچار محروميت شدي؟ آيا استقلالي ها مقصر بودند؟
آيا شما از لحاظ كيش شخصيت و خود پرستي و در چشم خبرنگاران نشستن دچار مشكلات شخصيتي نيستي؟
راستي چرا شما را بعنوان عنصر نامطلوب از بازي در ليگ برتر محروم كرده اند. آيا  از تماشاگران استقلالي كسي در كميته انضباطي و فدراسيون فوتبال عضويت دارد؟
 
گيرم كه شما حافظه تان بسيار ضعيف باشد و ولي تصور مي كنيد كه شادي غير عادي شما بعد ازگل زدن در دربي از خاطر هواداران استقلالي محو شده است درحاليكه اشك بسياري از هواداران آبي كم سن و سال در استاديوم و پاي گيرنده هاي تلويزيوني در سراسر كشور از چشمشان روان بود؟
 
برادر عزيز ما توهين با شخص شما و هيچكسي را تاييد نمي كنيم و عملكرد آن اندك تماشاگران را كه به شما اهانت مي كنند بر نمي تابيم اما
مزرع سبز فلك ديدم و داس مه نو    يادم از كشته خويش آمد و هنگام درو

 

هرچه كاشته اي اكنون درو ميكني 

محسن سليماني آ ل 




__._,_.___


http://groups.yahoo.com/group/EsteghlalBlue

http://groups.yahoo.com/group/IranSoccer

http://groups.yahoo.com/group/Marshal-Modern-Group

http://www.iransoccer.ir

http://www.IRANSoccer.Ir




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive