به گروه اینترنتی جذاب و پر از تفریحات جالب استقلال آبی خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Thursday, October 30, 2008

Re: * EsteghlalBlue * Re: پیکان پنچر شد

متاسفانه یک اشکال اساسی در صحبت های شما و بعضی دیگر از دوستان وجود دارد و آن هم روحیه قبول دربست و یا رد یک نفر است. هرکس به فراخور فهم و درک خود حق اظهار نظر دارد. اگر من امروز بگویم که برادر عزیز یا دوست من این حرکت شما از دید من خوب نبود و بهتر بود که چنین یا چنان می کردید به معنای خرده گیری نباید تعبیر شود. شاید از روی خیر خواهی باشد. شاید در جمله من چیزی نهفته باشد که تاکنون به آن توجهی نشده باشد. همینجوری که دربست و شکمی نمی توان همه چیز را پذیرفت.

من چون فکر می کنم هستم و چون حرفم را میزنم و انتقاد سازنده- نه آنگونه که فرموده اید زرد- می کنم پس به تیم علاقمندم. فرض کنید امروز آستین کت من پاره باشد و شما آن را ببینید اگر دوست من باشید باید آرام بمن بگویید تا دشمن من آن را نبیند و از من خرده نگیرد یا آنکه از ترس یا از روی عشق سکوت کنید و بگویید فلانی خودش میداند  و از روی خوش بینی بگویید لابد مد اینجوری است.

یک سوال دارم اگر داور آن برگردان دفاع ما را دو ضرب نمی گرفت و الان بازی مساوی شده بود باز هم اینگونه سخن می گفتید. برادر من دشمن از ترس جرات بیرون آمدن از محوطه 18 قدم خود را ندارد شما حلقه محاصره را می شکنی و عقب می نشینی یعنی مردن ا زترس مردن کجای این کار  یعنی شجاعت؟ مگر یکبار چوبش را نخوردی وقتی جلو بودی و رفتی حفظ نتیجه کنی و لنگ را در هم بپیچی تا دهانه دروازه ات عقب نشستی و بازی برده را مساوی کردی آنهم در دقایق آخر آدم شجاعی هستی؟ یا به شجاعت تعبیر باید کرد؟ بابا دست بردارید از این فرهنگ تمام و کمال و بت سازی. گیرم که حرفها ی من اشتباه است از بعد فنی حرف مرا رد کن بگذار 2 زار هم گیر من بیاید یک چیزی از قبل شما یاد بگیرم  مرا به تاریخ و فکت های تاریخی حوالت میدی؟ خوب منهم به صدها مورد تاریخی حوالت میدم که تعداد افراد کمتر در مقابل تعداد بیشتر برنده بوده اند. بسیاری از تیم ها را سراغ دارم که با 9 نفر بازی عقب مانده را فقط بخاطر جسارتشان از 11 نفر برده اند.

ترسو همیشه بازنده است حتی اگر نتیجه را برده باشد چون اعتماد به نفس خود را کمرنگ می کند. با مهره هایی که امسال استقلال دارد اگر حاشیه در تیم نباشد باید قهرمان آسیا شود من به این تیم امیدوارم و میدانم که باحتمال زیاد خواهد شد.

 نگاهی به تک تک بازیکنان بینداز و مقایسه کن. احتیاط خوب است و بسیار هم خوب است. ما که نگفتیم در حالی که 2 گل جلو هستیم 4 فروارد داخل زمین بفرما گفتیم شما فروارد نوک تیم را بیرون آوردی و بجایش یک دفاع وسط به تیم اضافه کردی یعنی عمق تیم را کم کردی ودفاع تیم مقابل را هم به فرواردهایش اضافه کردی بد حرفی زدیم و قرآن خدا غلط شد. حرف علمی جواب عملی میخواهد اظهار نظر یعنی بیان یک واقعه از دید  یک نفر الزاما این اظهار نظر  درست نیست و الزاما غلط نیست. بلکه در بحث مشخص می شود  با برهان و دلیل مشخص می شود و الی فرهنگ سلطانی و امپراطوری و ژنرالی سالهاست که رنگ باخته است.

مرا یاد یک جوک می اندازی: میگویند ناصر الدین شاه به وزیر دربار گفت ساعت چند است و وی جواب داد هرچه سلطان بفرمایند

اینگونه نباشیم.  مرا  توشه ای ده تا در روز های سخت به کار آید

محسن سلیمانی

--- On Thu, 10/30/08, kvh_amini <kvh_amini@yahoo.com> wrote:

From: kvh_amini <kvh_amini@yahoo.com>
Subject: * EsteghlalBlue * Re: پیکان پنچر شد
To: EsteghlalBlue@yahoogroups.com
Date: Thursday, October 30, 2008, 12:12 AM

mohsen khan salam
ba gheyz enteghad kardan az kadre fani kare matbooate zarde na
shakhse farhikhteyi mesle shoma
manteghe natije gerayi hokm mikone ke vaghti teami az temae
moghaebelesh 2 goal joloe va kasbe 3 emtiyaze bazi be lahaze
tangatang boodane reghabate dar sadre jadval hokme margo zendegi ro
dare dar sharayeti ke team 10 nafare mishe roo be baziye defayi
bebare,ke in bishtar az inke mesle play station ghabele dastkari dar
information va edit position bashe yek masaleye hessi va
ehsasiye.bazikonane teame esteghlal baed az gozare 7 8 daghighe az
ekhraje akbari be agahb keshidane,shoma age kami be hafezatoon rojooe
konid yadetoon miyad ke avaele fasl vaghti esteghlala az maes aghab
oftad too khooneye harfi,amir khan harchi mohajem dasht ro be bazi
ferestad ke esteghlal ba 5 mohajem hamle mikard in yaeni amir khan
ham shojaat dare va ham asheghe baziye hojoomiye dar zemn yekam ham
badi nist in farhange az door lengesh kon ro kenar bezarim v
khosoosiyate mosbate adam haro be kahtere eshtebahateshoon zire soal
bebarim,shoma agar monsef boodin be mohre chiniye aliye amir khan
deghat mikardin va inke cheghadr khoob va zood ye tarkibe khoob
baraye team peyda karde dar zemn shokoofa shodane dobareye borhani
ham yek dast marizad be kadre fani ma ro bedehkar mikone


__._,_.___

http://groups.yahoo.com/group/EsteghlalBlue

http://groups.yahoo.com/group/IranSoccer

http://groups.yahoo.com/group/Marshal-Modern-Group

http://www.iransoccer.ir

http://www.IRANSoccer.Ir




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive