به گروه اینترنتی جذاب و پر از تفریحات جالب استقلال آبی خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Saturday, May 2, 2009

Re: * EsteghlalBlue * Zendeginame >>> GHALE NOYI <<<



سلام دوستهای استقلالی

به نظر من نوشته شدن اینچنین مقاله­هایی مطرح کردن امیر قلعه نوعی به عنوان God Father استقلال است. من این پدرخوانده را دوست دارم.  چون اگر هر کاری کرده و خواهد کرد برای من استقلالی و تیم استقلال سود داشته. من به عنوان یک هوادار استقلال از تیمم توقع بازی خوب، توی کورس قهرمانی بودن، بزرگ بودن و در نهایت قهرمان شدن را دارم که امیر قلعه­نوعی در طول چهار سال حضورش در استقلالی {دو قهرمانی، یک نائب قهرمانی، یک رده سومی( که طی این چهار سال تا هفته آخر در بخت قهرمانی داشته)} این خواسته­های مرا برآورده کرده. نمی­خواهم دو سال پیش (زمان مربی­گری ناصر حجازی و فیروز کریمی) را به خاطر بیاورم. باختهای پی در پی، بازیهای ضعیف (حتی سه پاس تک ضرب نمی­توانستند به هم بدهند) و در نهایت بدترین رده تیم محبوبم در تاریخ فوتبال ایران. خوب همه می­گویند ناصر حجازی پاک است، اهل زد و بند نیست اهل باند بازی نیست، ... به حال من استقلالی چه فرقی می­کند؟؟ من تیمم را همیشه سربلند در میادین ورزشی می­خواهم حالا با هر کی می­خواهد باشد. اگر مطالب این مقاله راجع به امیر قلعه­نوعی درست باشد که امیدوارم درست باشد به این همه درایت و سیاستش افتخار می­کنم. من عاشق افراد قدرتمندی هستم  که منافعشان با منافعم همراه باشد. من در زیر چتر آنها آرامش دارم. مطمئن باشید در هیچ جای این دنیا بدون سیاست (اسمشو بگذارید باند بازی یا هر اسم دیگری) انسانهای موفق، موفق نخواهند شد (برای موفق بودن در بین اینهمه آدم یک سری ابزار لازم است). امیدورام از این مقاله­ها نه فقط در مورد زندگی امیر قلعه­نوعی بلکه در مورد بقیه چهره­های ورزشی این مملکت هم نوشته شود، که مطالب خیلی زیاد است. تاریخ در صدها سال آینده وقتی که هیچکدام از ما نیستیم خواهد نوشت بر ورزش این مملکت چه­ها گذشته، آن موقع خواهند دید بهترین آنها قلعه­نوعی بوده که اگر باندبازی کرده، اگر زیرآب زنی کرده حداقل دل میلیونها نفر را شاد کرده، وای به حال آنهایی که فقط تیشه به ریشه این فوتبال زدند و جز ویرانی و غم وغصه چیز دیگری برای این مردم به یادگار نگذاشتند.

در آخر باید بگویم من به عنوان کسی که پانزده  سال است عاشقانه هوادار این تیم هستم، فقط و فقط طرفدار کسانی هستم که برای سربلندی استقلال عزیزم از هیچ کوششی دریغ نمی­کنند و  این کوشش هر چه می­خواهد باشد.



New Email names for you!
Get the Email name you've always wanted on the new @ymail and @rocketmail.
Hurry before someone else does!

__._,_.___


http://groups.yahoo.com/group/EsteghlalBlue

http://groups.yahoo.com/group/IranSoccer

http://groups.yahoo.com/group/Marshal-Modern-Group

http://www.iransoccer.ir

http://www.IRANSoccer.Ir




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive