به گروه اینترنتی جذاب و پر از تفریحات جالب استقلال آبی خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Thursday, May 7, 2009

Re: * EsteghlalBlue * Vakoneshe VAez & Havadara Nesbat Be Faaliate Leaderha !!!!



سلام
نباید یک طرفه قضاوت کرد. کمی هم صحبتهای هواداران گروهبان را بخوانید. اینها هم نظرات خودشان را دارند. من این نظرات را از سایت هواداران گروهبان برداشتم. آدرسش رو نمی دم چون تبلیغ می شه. ولی می تونید در گوگل سرچ کنید و به صحت گفته های من که اسم افرادی که پیام دادن هم در آن هست پی ببرید.

نکته جالب در سایت هوادران گروهبان پیامهای هواداران ایشان است. به برخی از این پیامها در ادامه توجه بفرمایید تا مشخص شود کسانی که یکسال ادعا می کردند استقلال را برای استقلال می خواهند و نه برای شخص خاصی حالا چگونه استقلالی هستند!!
می خوام استقلال نباشه اکه امیر نباشه (صدرا)
اگه امیر نباشه میخوام اس اس نباشه تا وقتی واعظ هست بنده استقلالی نیستم (حمید قبادی)
منم باهاش رفتم!!!!!!! دوای درد آبی......امیر قلعه نوعی! (عماد موسوی)
و امیر رفت و ما رو تنها گذاشت با آشغالی مثل واعظ.تا واعظ تو استقلاله من دیگه استقلالی نیستم. هر کی شرف داره بیاد جلو باشگاه تا بزنیم بشکنیم از اونجا هم میریم بازار مبل ایران روبشکنیم (بابک نویدی)
من دیگه استقلالی نیستم (محمد)
از همین الان پیراهن آبی رو کنار می گذارم. چون استقلال دوباره به دست نا اهلان افتاد. از همین الان پیراهن زرد سپاهان رو می پوشم. چون امیر به سپاهان می ره. (یک لمپن!!!)
آقایون ازتون خواهش میکنم دیگه در مورد استقلال بی قلعه نوعی صحبت نکنید ظاهرا امیر رفته سپاهان پس همه ما سپاهانی میشویم. (محمدحسین خلیلی)
من امیر اللهی هستم. (عماد موسوی)
من هم با امیر از استقلال خداحافظی کردم (سجاد)
امیرخان میره! منم باهاش رفتم و دیگه اسم استقلالو نمیارم تا برنگرده! این از تکلیف من! (عماد موسوی)



--- On Wed, 5/6/09, Minoo Khazeni <mino_khazeni@yahoo.com> wrote:

From: Minoo Khazeni <mino_khazeni@yahoo.com>
Subject: * EsteghlalBlue * Vakoneshe VAez & Havadara Nesbat Be Faaliate Leaderha !!!!
To: esteghlalblue@yahoogroups.com
Date: Wednesday, May 6, 2009, 7:03 PM

تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها.....




صدها ایمیل ارسالی به واعظی آشتیانی
به پاکسازی ادامه بدهید

بیش از صدها ایمیل ارسالی هواداران واقعی استقلال به مدیرعامل این باشگاه خبر از تحلیلها و حکایتهای متفاوتی بر خلاف اتفاقهای دیروز در ورزشگاه آزادی دارد . واعظی آشتیانی در پاسخ به ایمیل های فراوان هواداران گفت : « کاش می توانستم و فرصت بود به تک تک ایمیل های هواداران پاسخ بدهم اما از همگی این عزیزان تشکر می کنم و اطمینان داشته باشند برای پاکسازی و مبارزه با این لمپن ها یک لحظه هم کوتاه نخواهم آمد.» شما در این بخش به دلیل حجم فراوان ایمیل ها فقط تعدادی از ایمیل های ارسالی را مطالعه می نمایید.در ساعت های آینده تعداد بیشتری از ایمیل ها منشر خواهد شد.

 

سیدامیرحسین میر قیصری:

بنده به عنوان یک استقلالی اصیل از مواضع شما حمایت می کنم. تا کی باید شاهد نوچه لیدرپروری .... باشیم. آیا فقط آن عده معدود که پشت درب استادیوم بودند استقلالیند. پس فرهنگ استقلالی کجا رفت؟ آقای واعظ تا آخر خط برو ..خدا و ما پشت سر شمائیم. برای اولین و آخرین بار  تکلیف این آدم ها را روشن کنید حتی به قیت قربانی چند نفر (استقلال بدون اینها هم زنده است)

 

محمد رضا استقلالی:

سلام دوباره به آقایان استقلالی، آقای واعظ این لمپن ها تازه شروع کردند. مطمئن باشید فصل بعد همه جوره استقلال را تخریب می کنند. از همین حالا محکم بایستید و پاکسازی را انجام بدهید.

 

سید کاظم  از بروجرد:

 همه چیز را برای خودشان کرده اند. ما هم از استقلال سهمی داریم. من این لیدرها را به خوبی می شناسم. بنده خودم زندانبان هستم و در زندان های تهران در دوره خدمتم چند تا از لیدرها را به خوبی می شناسم. چرا اینها که بیشترشان سابقه دار هستند باید لیدرهای استقلال باشند.

 

شهاب از تهران:

 آقا من یکسری تصویر گرفتم از لیدرهای اخراجی استقلال که بین جمعیت قائم شده بودند اما مردم را تحریک می کردند.

 

مرتضی وزیری از تهران:

 من با موبایلم کلی تصویر گرفتم از کسانی که مدام به جمعیت خط می دادند. چهره خیلی از اینها آشناست. من در فیلم آبی استقلالی هم آنها را دیدم. اینها از لیدرهای استقلال هستند. عجیب است. مگه این لیدرها زیرنظر باشگاه نیستند

 

محمود از تهران:

 من دیروز در ورزشگاه بودم. باور کنید این شعارها خودجوش نبود. من کلی مدرک دارم. کلی فیلم گرفتم که این فیلم ها را برای دوربین نود فرستادم. باید این اراذل را از استادیوم اخراج کنیم.

حسام زارعی از خیابان آزادی:

ما دیروز به تماشاگرانی استقلالی باختیم. سالها پیش هم یک با در جام باشگاه های آسیا به باران باختیم حالا هم به تماشاگران خودمان. یعنی وقتی خود آقای امیر قلعه نویی می گوید من دارم از استقلال می روم. آن وقت باید مدیرعامل را شعار داد.

 

حمید گرشاسبی از اهواز:

چرا باشگاه هیچ گونه واکنشی نشان نمی دهد؟ آشتیانی هم به اندازه خودش برای استقلال زحمت کشیده. اینکه نمی شود یک مشت تماشاگر باج خور همه چیز راتحت تاثیر قرار بدهند. یک کاری بکنید.

 

مجتبی ترجمان از تهران:

به خدا اگر استادیوم نمی آئیم به خاطر همین اوباشهاست. ما اگر لیدر نخواهیم کی را باید ببینیم؟

 

فروغ شاهسواری از شهرک اکباتان:

من نه طرفدار قلعه نویی هستم و نه طرفدار آشتیانی فقط می خواهم بگویم که استقلال و نامش از هر چیز دیگر مهمتر است. برای چه باید برخی از تماشاگر ها در طول مسابقه دیروز به تنها چیزی که توجه نداشته باشند، حمایت از استقلال است؟

 

سعید محسنی نژاد از اصفهان:

ما دیروز شانس صعود داشتیم اما شعارهای هواداران بی سیاست استقلال همه چیز را تغییر داد

 

 سعید از قائمشهر:

فاتحه این فوتبال را بخوانید که چند تا لیدر می توانند کل یک ورزشگاه را رهبری کنند. از آقای آشتیانی می خواهیم که مقابل این لمپن ها بایستد.

 

دکتر پرویز وحیدنیا:

وقتی آقای آشتیانی می گوید استقلال جای لمپن ها نیست باید هم با چنین واکنشی روبرو شوند به ایشان به عنوان یک طرفدار قدیمی استقلال توصیه می کنم مصم باشند و هرگز عقب نشینی نکنند.

 

رضا بهنیا از تهران:

برای پاک شدن فضای استادیوم ها باید هزینه بدهیم آقای واعظ ، خواهشاً کوتاه نیایید و مقاومت کنید. مگر قرار نبود در طرح  مبارزه با اراذل و اوباش این جور آدمها جمع آوری شوند. پس در استادیوم ها چه کار می کنند؟

 

سهیلا میرزا بیگی از اراک:

 کاشکی آقای قلعه نویی اول مسابقه از تماشاگران می خواست که فقط تیم را تشویق کنند. ما دیروز به خودمان باختیم.

 

رضا فرخیان از رامسر:

وقتی آقای واعظ خودشان می گویند که می خواهند با لمپن ها بجنگند باید هم دیروز در استادیوم چنین اتفاقاتی بیافتد. من که به همه شعارهایی که در استادیوم ها می گویند شک کردم.

 

بابک و باربد غدیری از تهران:

ما خودمان دیروز استادیوم بودیم. با چشمان خودم دیدم که یک جوان هیکل گنده مدام بلند می شد و شعارهایی علیه آقای واعظ می گفت. در ضمن قبل از ورود به جایگاه آتیشی ها یک مرد حدود 40 ساله می خواست به ما بلیت بدهد و شرطش این بود که حتما با شعارها هماهنگ باشیم.





دستور آشتیانی : هیچ واکنشی نشان ندهید

مدیرعامل باشگاه استقلال از نمایش فیلم ها و عکسهای ارسالی هواداران استقلال درباره فعالیت افراد مشکوک در بین تماشاگران دیروز در ورزشگاه آزادی در سایت رسمی باشگاه جلوگیری کرد.

به دنبال ارسال فیلم ها و تصاویر عجیب از فعالیت برخی لیدرهای اخراجی کانون هواداران توسط طرفداران استقلال به سایت باشگاه ، واعظی آشتیانی با نمایش آنها مخالفت کرد اما این مدارک و مستندات به مراجع ذیصلاح ارائه داده شد. همچنین مدیرعامل باشگاه استقلال به مدیریت سایت تاکید کرد از هرگونه نظرسنجی و واکنشی نسبت به اتفاقات روزهای گذشته جلوگیری شود.





__._,_.___


http://groups.yahoo.com/group/EsteghlalBlue

http://groups.yahoo.com/group/IranSoccer

http://groups.yahoo.com/group/Marshal-Modern-Group

http://www.iransoccer.ir

http://www.IRANSoccer.Ir




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive