به گروه اینترنتی جذاب و پر از تفریحات جالب استقلال آبی خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Tuesday, May 5, 2009

* EsteghlalBlue * مایلی‌کهن نیاز به کمک دارد



مایلی‌کهن نیاز به کمک دارد
سرمربی صبای قم، شرایط روحی محمد مایلی‌کهن را بسیار نامناسب ‏توصیف کرد و گفت: همه باید کمک کنیم تا ‏آقای مایلی کهن از شرایط نامطلوب روحی ‏خارج شود.‏

به گزارش خبرنگار مهر، فیروز کریمی که قبل از دیدار روز چهارشنبه تیمش برابر الهلال عربستان با خبرنگاران گفتگو می کرد با ‏اشاره به وضعیت ‏نامناسب روحی سرمربی تیم فوتبال سایپای کرج و درگیری‌های اخیر مایلی‌کهن با وی خاطرنشان ‏کرد: بنده معتقدم همه عوامل ‏فوتبال باید به آقای مایلی‌کهن کمک کنند تا به شرایط عادی ‏بازگردد.‏

کریمی اظهار داشت: به لحاظ وجدانی باید قبول کنیم آقای مایلی‌کهن برای فوتبال زحمت کشیده‌اند ‏ولی فشار‌های وارد شده اخیر ایشان را ‏از حالت عادی خارج کرده‌ و معتقدم وی در شرایط ‏کنونی نیاز به کمک دارد.‏

فیروز کریمی اضافه کرد: این شرایط ممکن است برای هر شخصی حتی من پیش بیاید و ‏در شرایطی قرار بگیریم که خیر و صلاح خود را ‏متوجه نشوم. در چنین شرایطی همه باید کمک کنند.‏

وی همچنین به درگیری مایلی‌کهن و قلعه‌نویی در کلاس مربیگری روته‌مولر اشاره کرد و ‏بیان داشت: من خبر این درگیری را از دوستانم ‏شنیدم، این ادامه همان بحثی است که من ‏گفتم.‏

سرمربی صبای قم گفت: بنده حتی از آقای مایلی‌کهن به دلیل اتهاماتی که به من نسبت ‏داده است شکوائیه‌ای تهیه و در اختیار دادستان ‏قرار داده‌ام.‏

وی یادآور شد: مایلی‌کهن چون به صراحت اعلام کرده که دیوانه است به دلیل حفظ ‏موقعیت خود و دیگران هم که شده از دادستان تقاضا ‏کردم برای ایشان قیم در نظر ‏بگیرند.‏

این مربی فوتبال در ادامه با بیان این که خدا را شکر می‌کنم که هم اکنون قلعه‌نویی در کنار ‏ماست، تصریح کرد: مایلی‌کهن در صدد پرت ‏کردن قلعه‌نویی از طبقه ‏دوم بود که خوشبختانه با وساطت دوستان از مهلکه جان سالم به در برد.‏

کریمی خاطرنشان کرد: بنده اعتقاد دارم باید در این کلاس پیشرفته مربیگری که در ‏حال برگزاری است از یگان ویژه استفاده شود ‏چون نگران حال افرادی هستم که در ‏کلاس حضور دارند.‏

وی درپایان با حالت طنز اظهار داشت: با توجه به این که مایلی‌کهن واژه دیوانه را در ‏مورد خودش به کار برده است معتقد هستم او نیاز ‏به قیم دارد و به همین دلیل بنده برای ‏خودم به طور نامحسوس گارد حفاظتی گذاشته‌ام.‏





__._,_.___


http://groups.yahoo.com/group/EsteghlalBlue

http://groups.yahoo.com/group/IranSoccer

http://groups.yahoo.com/group/Marshal-Modern-Group

http://www.iransoccer.ir

http://www.IRANSoccer.Ir




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive