به گروه اینترنتی جذاب و پر از تفریحات جالب استقلال آبی خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Wednesday, January 21, 2009

Re: * EsteghlalBlue * چرا این دفعه نود هشتاد شد؟


دنياي عجيبي است. كاملاً اتفاقي تمام مديران و فوتباليست ها درخواست 90 براي گفت وگو را رد مي كنند. كاملاً اتفاقي نظرسنجي 90 كه هر هفته بدون كمترين مشكل فني پذيراي بالاي يك ميليون پيام كوتاه بود، مختل مي شود. البته پيش از اين هم فرزاد حسني كاملاً اتفاقي از اجراي «كوله پشتي» كنار رفته بود. پايان اجراي رضا رشيدپور در «مثلث شيشه يي» هم اتفاقي بود. اصلاً همه چيز اتفاقي است. اگر تصور مي كنيد كه سازمان تربيت بدني در روزهاي گذشته به خاطر جدل كلامي عادل فردوسي پور با محمد آخوندي، از نفوذش روي تيم هاي دولتي سوءاستفاده كرده، در اشتباهيد. اصلاً علي آبادي كه در يك ماه گذشته گلويش پاره شده بس كه از معايب فوتبال دولتي حرف زده، حالا چرا بايد از نفوذش در تيم هاي دولتي استفاده كند تا با 90 مقابله كند؟ تمام اين حرف ها بي اساس است. پيش از اين هم حرف بي اساس زياد زدند. آنقدر كه آقاي علي آبادي براي تكذيب حرف هايش سخنگوي توانايي چون محمد آخوندي اختيار كند. اتفاقاً يكي از اين شايعاتي كه پشت سر علي آبادي و آخوندي در سازمان تربيت بدني راه انداختند، برمي گردد به اينكه چندان با نظرسنجي مردمي 90 موافق نيستند و اصلاً مي خواهند آن را بردارند. البته اين يكي ديگر اصلاً به تكذيب آقاي آخوندي نيازي نبود. به هر حال مردم به دكتر احمدي نژاد در انتخابات رياست جمهوري راي داده اند چرا آقاي علي آبادي كه يكي از معاونان ايشان در هيات دولت است، بايد با نظرسنجي مردمي 90 مشكل داشته باشند؟ اصلاً آقاي علي آبادي با 90 هم مشكل ندارد. آن شبي هم كه آقاي ضرغامي مي خواستند از ايشان دعوت شود تا در مناظره با صفايي فراهاني در استوديوي 90 حضور داشته باشند، دوست داشتند بيايند اما وقت نكردند. هرچند كه آن شب هم آقاي آخوندي به سنت هميشگي جاي خالي ايشان را پر كرد. كلاً دنياي عجيبي است. در حالي كه عادل فردوسي پور دوشنبه شب 90 را اجرا كرد و در يك اتفاق كوچك سيستم پيام كوتاه مختل شد، همه شايعه مي كنند كه عادل روزهاي آخرش را مي گذراند. اين شايعات پشت سر فرزاد حسني و رضا رشيدپور هم بود. اما آنها نه با حكم دولتي كه تنها براي استراحت رفتند. حالا اين بار هم هر وقت فردوسي پور به استراحت احتياج داشته باشد، به مرخصي مي رود. همان طور كه داريوش مصطفوي از مديريت پرسپوليس خسته شده بود و استعفا داد. دنياي عجيبي است.




From: nazi_barani <nazi_barani_20@yahoo.com>
To: EsteghlalBlue@yahoogroups.com
Sent: Wednesday, January 21, 2009 21:24:25
Subject: Re: * EsteghlalBlue * چرا این دفعه نود هشتاد شد؟

سلام
منم ایمیل مارو خوندم و بازهم میگم ریس جمهور مملکت اینقدر بیکار نیست که بیاد حرکت زشت فدراسیون فوتبال را توجیه کنه ( به عبارتی فردوسی پور و کفاشیان و آشتی بده )
عزیزم بهتره منطقی باشی یعنی حرف شما سیاسی کردن مساله نبود ؟ آخه چه ربطی داره که یه نفر بیاد گندکاری یکی دیگه رو توجیه کنه ؟ ! و نکته آخر برداشت از مطالب آزاد هست همانطور که شما در نوشتن مطلبتون مختار بودید .

--- On Wed, 1/21/09, hamide aliha <meroe_hma@yahoo. com> wrote:
From: hamide aliha <meroe_hma@yahoo. com>
Subject: Re: * EsteghlalBlue * چرا این دفعه نود هشتاد شد؟
To: EsteghlalBlue@ yahoogroups. com
Date: Wednesday, January 21, 2009, 7:02 PM

سلام
خانم بارانی یه بار دیگه جمله ی منو بخونید..من نگفتم که بیان میانجیگری کنن.
من گفتم که این اتفاقها با حرفی که رییس جمهور می زنه همخونی نداره.این آقا تو آخرین مصاحبه شون گفته که آزادی توی ایران تقریبا مطلق هستش.
اولن که من سیاسیش نکردم.
دومن ما نون خوردنمون هم سیاسیه چه برسه به این ها..
و سومن تا تعریف شما از سیاست چی باشه.


From: nazi_barani <nazi_barani_ 20@yahoo. com>
To: EsteghlalBlue@ yahoogroups. com
Sent: Wednesday, January 21, 2009 3:37:22 AM
Subject: Re: * EsteghlalBlue * چرا این دفعه نود هشتاد شد؟

با سلام
درسته که در مقاطعی برنامه 90 در مقاطعی برعلیه یا له بعضی از تیمها از جمله استقلال بوده ولی باید از این برنامه حمایت بشه چراکه تنها مرجعی که پرده از گندکاری های فدراسیون و زیر مجموعه هاش برمیداره همین برنامه هست که الحق هم برنامه خوب و مفید و پرطرفداری هست .
فردوسی پور این هفته با اون فردوسی پور همیشگی خیلی فرق داشت و اضطراب و ناراحتی به وضوح در چهره ایشان نمایان بود .
حالا که حرف حق اینقدر به مذاق فدرسایونی ها و در رأس آنها کفاشیان خوش نیومده امیدوارم حرکات نسنجیده و اشتباهی نکنند که دور از چشمان AFC نخواهد بود و چه بسا فدراسیون نمونه فوتبال جریمه و مجازات خواهد شد  که امیدوارم اگر هم تنبیهی در کار باشد پای محرومیت تیم های ایران در بین نباشه
نکته آخر : یعنی رئیس جمهور مملکت این قدر بیکار هست که بین دعوای فردوسی پور و کفاشیان میانجیگری کند ؟ ! لطفا مسائل را سیاسی نکنید .
 


--- On Tue, 1/20/09, hamide aliha <meroe_hma@yahoo. com> wrote:
From: hamide aliha <meroe_hma@yahoo. com>
Subject: * EsteghlalBlue * چرا این دفعه نود هشتاد شد؟
To: EsteghlalBlue@ yahoogroups. com
Date: Tuesday, January 20, 2009, 11:03 AM

 

همیشه عادت کرده بودیم که "نود" 2 ساعته ببینیم. ولی دیشب به زور 80 دقیقه شد.

این کوتاهی برنامه و نداشتن هیچ ارتباط تلفنی غیر از آقای حاج رضایی رو که با قیافه­ی ناراحت فردوسی پور که هیچ نشونی از برنامه­های پر انرژی قبلیش نداشت، کنار هم بذاریم یه نتیجه­های بدی می­رسیم...که فوتبال ما هم مثل همه چیزای دیگه­ش تحمل حرف حق رو نداره..

 

البته لج افتادن فدراسیون با نود از همون موقعی شروع شد که مهندس صفایی فراهانی دعوت شده بود به نود..و اون آقای سخنگو ی تربیت بدنی شااکی بود از این که چرا برنامه یه طرفه به قاضی رفته و فقط از صفایی دعوت کرده و ما تلفنی..و هر چی هم فردوسی پور می گفت که "ما از شما خواستیم که بیاین خودتون قبول نکردین" به گوشش نمیر­فت..

انگار که فردوسی پور تو گوش.... یاسین می­خوند..و اون آقای سخنگو هی حرفشو چند دقه یه بار تکرار می­کرد.

 

این داستان از اونجا شروع شد، دو هفته­­ی پیش با صحبت با عزیز محمدی رییس سازمان لیگ به این آتش زیر خاکستر فوت شد و سر قضایای پرسپولیس و مشاجره با فرخزادی به اوج خودش رسید..

توی این دو هفته همه ی فدراسیونی ها علیه برنامه موضع گرفتن که اصلی ترینش کیومرث هاشمی بود با نامه ای که به تلویزیون نوشت و خواست برنامه محدودترشه.

 

((در ضمن نمی دونم خبر دارید یا نه که قراری تو دنیای مجازی گذاشته شده بود که دوستداران برنامه 90 دیشب با فرستادن اس.ام.اس – یه جورایی کمپین 5 میلیون اس.ام.اس- حمایت خودشون از برنامه رو اعلام کنن که مسابقه ی اس.ام.اس دیشب به دلایل نا معلومی رفت رو هوا...))

 

در صورتی که تمام حرفهایی که فردوسی پور زد منطقی و حرف خییلی از فوتبالی های مملکت بود.

این که برنامه­ ریزی لیگ افتضاحه رو هر آدمی که دو بار این لیگ رو دنبال کرده باشه می­فهمه..بعد اونوقتAFC واسه چه کاری زیر بنایی اینا بیاد جایزه بده؟ واسه ورزشگاههایی که ساختن؟ یا واسه لیگی که حرفه­ای کردن؟

وارد جزییات نشیم..با وجود اینکه خیلی موقع ها 90 نسبت به استقلال بی­مهر بوده و خیلی موقعها قرمز بودن برنامه چربیده، ولی این باعث نمیشه که کارا و اتفاقات مثبتی که نود تو فوتبال ما باعثش بوده نادیده بگیریم..

 

امیدوارم که این قضیه تموم شه بره و مام همچنان دوشنبه­ها شاهد برنامه پربیبننده 90 باشیم.

بچه­بازی ای که فدراسیون درآورده و هر کارشناسی باید مجوز بگیره تا توی برنامه تلویزیونی شرکت کنه، مثل همون اول شدن فدراسیون به دلیل کارهای زیرساختی و اینا مسخره­ست...واقعا خنده داره..

آقای رئیس جمهور که دم از"تقریبا" مطلق بودن آزادی تو مملکت" میزنهه، این قضایا رو چه جوری توجیه می­کنه؟

 

سپاس

 




  








Get your preferred Email name!
Now you can @ymail.com and @rocketmail.com. __._,_.___

http://groups.yahoo.com/group/EsteghlalBlue

http://groups.yahoo.com/group/IranSoccer

http://groups.yahoo.com/group/Marshal-Modern-Group

http://www.iransoccer.ir

http://www.IRANSoccer.Ir




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive