به گروه اینترنتی جذاب و پر از تفریحات جالب استقلال آبی خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Friday, January 2, 2009

* EsteghlalBlue * چت بال

چت با ل :

 

با خودش میگفت؛ چه خوب شد که این دختره ی چشم بادومی برای تعطیلات آخر سال رفت پیش ننه باباش. خداوکیلی عینهو سیریش میمونه. حالا میتونم یه نفس راحت بکشم. همینجور که داشت با خودش حرف میزد, دید که نا خود آگاه نشسته پشت کامپیوتر و رفته توی کار اینترنت و چت و آره واینا.رفت توی چت روما. چند تا پیام گذاشت, ( یه دخترخانوم ناز18تا20ساله از ایران یا کره هست برای فرند شیپ؟). چند بار تکرار کرد. کسی تحویل نگرفت. یهو یکی پیام داد,

جعفر زیگیل آندرلاین قزوین- دینگ , دینگ, زن من میشی؟

افشین آندر لاین دودره- برو گم شو مرتیکه ی چشم چرون. من خودم آخرشم.

دوباره یه پیام داد؛( یه دختر خانوم................) باز کسی تحویل نگرفت.

  همینجوری که داشت توی چت روم چرخ میزد یه دفعه چشمش به یه آیدی افتاد.( نیکی آندرلاین خوش دماغ). خوشش اومد. بی اختیار رفت روی آیدی مورد نظر .

افشین آندرلاین دو دره- دینگ, دینگ

دوباره دینگ, دینگ

نیکی آندرلاین خوش دماغ- واه چه خبرته مرتیکه. مگه از پشت کوه اومدی. وقتی جوابتو نمیدم یعنی دارم با چند نفر دیگه میچتم, یا اینکه از استیل تو خوشم نیومده اصلا".

 

افشین آندرلاین دو دره-خواهش میکنم. التماس میکنم. خیلی ازت خوشم اومده

نیکی آندرلاین خوش دماغ- واه, خدامرگم بده . از چی چی من خوشت اومده مرتیکه. تو که از من چیزی ندیدی.

 

افشین آندرلاین دودره –عجب آیدیِ نازی داری. آدم حالی به حالی میشه.

نیکی آندرلاین خوش دماغ-راست میگی؟ آیدیِ تو هم قشنگه جیگر. راستش منو یاد یه نفر نیندازه.

 

افشین آندرلاین دو دره- اتفاقا" آیدیِ تو هم منو یاد یه نفر میندازه. یادش بخیر. چقدر اذیتش میکردم.

افشین آندرلاین دودره- اصل پلیز

نیکی آندرلاین خوش دماغ- ----------------------

 

افشین آندرلاین دودره- دینگ, دینگ, دینگ

نیکی آندرلاین خوش دماغ- زهر مارو دینگ. گفتم که سرم شلوغه.

 

افشین آندرلاین دودره- چرا با من این کارو میکنی. چرا به احساسات من توجه نمیکنی. کاری که تو با من میکنی, حیوون با حیوون نمیکنه.

نیکی آندرلاین خوش دماغ- واه واه واه, چقدر نازک نارنجی

 

افشین آندرلاین دودره- آخه میدونی من خیلی احساساتی و رمانتیکم. الان یه شعر یادم اومد؛

( صدبار بدی کردی و دیدی ثمرش را------ نیکی چه بدی داشت که یکبار نکردی!!!)

نیکی آندر لاین خوش دماغ- خوب منم شعر بلدم؛

( اگه تو شاعری من فوتبالیستم --------- ولی جون خودم دوپینگی نیستم)

 

افشین آندرلاین دودره- حس میکنم خیلی به تونزدیکم. تورو خدا بقیه رو بیخیال شو. هر چی بخوای برات میخرم. من تازگیا یه عالمه دلار از ایران آوردم.

نیکی آندرلاین خوش دماغ- راست میگی. من میمیرم واسه مانی, واسه دلار.

 

افشین آندرلاین دودره- یعنی اگه بهت دلار بدم اونارو بیخیال میشی.

نیکی آندرلاین خوش دماغ- چرا نمیشم. خوبم میشم. من عاشق پولای قلمبه ام. راستش چند وقت پیش بخاطر اسکناس, خیلی چیزامو فروختم. از پیرهنم گرفته تا خاطرات 8-9 ساله و چیزای دیگه.

 

افشین آندرلاین دودره- kiss

نیکی آندرلاین دودره-منم kiss

افشین آندرلاین دودره- حالا اصل پلیز.

نیکی آندرلاین خوش دماغ- خودت اصل پلیز.

 

افشین آندرلاین دودره- من افشین 25 ساله دبی

نیکی آندر لاین خوش دماغ- منم نیکی 18 ساله جردن

افشین آندر لاین دودره – lool

نیکی آندر لاین خوش دماغ- منم lool

افشین آندرلاین دو دره- جردن دیگه کجاست؟

نیکی آندرلاین خوش دماغ- واه, توی تهرونه دیگه

 

افشین آندرلاین دودره اوه, مای گاد. من تا چند ماه پیش تهرون بودم. تهرون تهرون که میگن جای قشنگیه, ولی اینترنتش مزخرفه. تا وقتی بودم بی عرضه ها نتونستن یه اینترنت برام جور کنن. این دختره ی چشم بادومی هم عینهو کنه چسبیده بود به من. دلم یه ذره شده بود با یه تیکه ی مامانی

نیکی آندرلاین خوش دماغ- واه واه واه, چقدر حرف میزنی, حالا بگو چه جوری واسم دلار میفرستی؟

 

افشین آندرلاین دو دره-شماره حساب بده.

-             نیکی آندرلاین خوش دماغ-  kiss خیلی دوستت دارم

-             افشین آندرلاین دودره - راست میگی نیکی جون kiss – laugh-kiss

-             نیکی آندرلاین خوش دماغ-  نیشتو ببند مرتیکه ی بی جنبه

 

-             افشین آندرلاین دودره - میتونی بیای این ور آب. چند روز باهم بریم صفا. ؟ خرجش با من. من دلار دارم.

-             نیکی آندرلاین خوش دماغ-  مثلا" کجا بریم

-             افشین آندرلاین دودره - همین کشورای ( حاشیه ی خلیج فارس)

-             نیکی آندرلاین خوش دماغ-  آخ جون. من میمیرم واسه (حاشیه). ولی یه مشکل دارم.

 

-             افشین آندرلاین دودره - چی؟

-             نیکی آندرلاین خوش دماغ-  مشکلم مربوط میشه به یه سوراخ مزاحم.

-             افشین آندرلاین دودره - سولاخ؟؟؟؟ من میتونم مشکلتو حل کنم؟!

-             نیکی آندرلاین خوش دماغ-  نه بابا . گردن کلفت تر تز تو نتونستن. تو که دهنت بوی شیر میده.

 

-             افشین آندرلاین دودره - این دیگه چه سولاخیه؟

-             نیکی آندرلاین خوش دماغ-  منظورم سولاخ پاسپورتمه. نمیدونی چی به روزم آورده.

-             افشین آندرلاین دودره - اینکه چیزی نیست. منو قبلا" آدم حساب نمیکردن. ببخشید , ایرونی حساب نمیکردن. ولی در عرض 24 ساعت هم شناسنامه هم پاسپورت هم کارت پایان خدمت واسم ردیف شد. من آشنا دارم. مشکلتو حل میکنم. یه سولاخ که چیزی نیست.

-             نیکی آندرلاین خوش دماغ-  خیلی دوستت دارم افشینkiss

 

-             افشین آندرلاین دودره - منم.. kiss... عزیزم میشه عکستو واسم سند کنی

-             نیکی آندرلاین خوش دماغ-  روی سیستم دوتا عکس بیشتر ندارم. کدومشو میخوای؟ ( قبل از عمل یا بعد از عمل )؟

 

-             افشین آندرلاین دودره - قبل از عمل رو بفرست تا ببین چه پخی بودی؟

-             نیکی آندرلاین خوش دماغ-  خاک عالم, مرتیکه ی بی تربیت

-             افشین آندرلاین دودره - منظور بدی نداشتم. پخ که حرف بدی نیست. خارجکیها بهش میگن pm.

-             نیکی آندرلاین خوش دماغ-  داری سرمو گول میمالی؟

-             افشین آندرلاین دودره - نه به جون یوروم.

-             نیکی آندرلاین خوش دماغ-  می بخشمت, به شرطیکه دلار یادت نره.

 

-             افشین آندرلاین دودره -......اکی. ببینم راست راستکی ماغت قشنگه؟

-             نیکی آندرلاین خوش دماغ-  آره جیگر. تا بحال 4-5 بار عمل زیبایی کردم. این دفعه که دماغمو ختنه کردم , دعوتت میکنم بیای ختنه سورون.

-             افشین آندرلاین دودره - منم میخوام عمل کنم. میدونی چیه. تیپم حرف نداره. ولی دماغم توی آفسایده. واسه همین فوتبالو گذاشتم کنار. از کنار نگاه میکنم.

 

-              نیکی آندرلاین خوش دماغ-  ... Lool مگه تو هم فوتبال دوست داری؟

-             افشین آندرلاین دودره - آره جیگر. ولی دلار رو خیلی بیشتر دوست دارم.

-             نیکی آندرلاین خوش دماغ-  من خودم فوتبالیستم. حتما" منو توی تی وی دیدی.

-             افشین آندرلاین دودره - منو سر کار نذار خوشگله. فکر کردی من crazyهستم. توی ایران  که تی وی فوتبال زنا رو نشون نمیده.

-             نیکی آندرلاین خوش دماغ-  زن کدومه مرتیکه. مگه من گفتم زنم؟؟

-             افشین آندرلاین دودره - نه, ولی آیدیت یه جورایی زنونه س.

 

-             نیکی آندرلاین خوش دماغ-  خاک عالم, من توی تیم ملی مردان خوشگلترین بودم

-             افشین آندرلاین دودره - خاک عالم به خودت. منم محبوبترین مربی توی ایرون بودم. به من میگفتن امپراطور.

-             نیکی آندرلاین خوش دماغ-  خوب مگه چیه. به منم میگن ( واحدیِ........)

 

-             افشین آندرلاین دودره - اوه, مای گاد.یعنی تو همونی؟

-             نیکی آندرلاین خوش دماغ-  واه, خاک عالم بر سرم. بازم تویی دارو گر. نه ببخشید بازم تویی افشین؟ مرتیکه اینجا هم دست از سرم یر نمیداری؟ الهی جز جیگر بزنی.اگه به یوروم نگفتم؟off

-             افشین آندرلاین دودره - اگه به یوروم بگی منم به شاه حسینی , نه ببخشید به شریفی میگم.off

 

 

دلـــتا


__._,_.___

http://groups.yahoo.com/group/EsteghlalBlue

http://groups.yahoo.com/group/IranSoccer

http://groups.yahoo.com/group/Marshal-Modern-Group

http://www.iransoccer.ir

http://www.IRANSoccer.Ir




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive