به گروه اینترنتی جذاب و پر از تفریحات جالب استقلال آبی خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Friday, January 23, 2009

* EsteghlalBlue * شبي که تلويزيون کم آورد

شبي که تلويزيون کم آورد

1- دوشنبه شب بسياري از فوتبال دوستان و آنهايي که دورادور مسائل فوتبالي را پيگيري مي کنند از ساعت 23 پاي تلويزيون نشستند تا پرده برداري عادل را از موضوع اختلاف سازمان و فدراسيون با برنامه اش به نظاره بنشينند؛ برنامه يي که با جمله يي به ياد ماندني تمام شد؛«اگر عمري باقي باشد و بتوان روي اين صندلي از حق و حقانيت حرف زد، ان شاءالله در برنامه بعدي به موضوع اين چندروزه خواهيم پرداخت.» به نظر شما اين ادبيات عادل فردوسي پور بود؟
 
2- با چهره درهم فرورفته، موهاي مجعد، چهره يي که خستگي از سر و روي آن مي باريد، با کت مشکي و تيره و البته برخلاف برنامه هاي اين چند سال مقابل دوربين قرار گرفت و از روي نامه، متني را خواند و به صورت غيرمترقبه يي مسابقه اس ام اس را اعلام کرد. به نظر شما اين ادبيات عادل فردوسي پور بود؟
 
3- مي توان لبخند پيروزمندانه «آنها» را پاي تلويزيون خانه شان حدس زد؛ مرداني که حالا مي توانند قدرت شان را به رخ همه آنهايي بکشند که تا ديروز به موضوع «محدوديت» اهميتي نمي دادند. مجري برنامه 90 با حالتي افسرده نامه نوشته شده را مي خواند؛ «باخبر شديم دست اندرکاران فوتبال با مجوز سازمان حق هيچ مصاحبه يي را با برنامه هاي تلويزيوني ندارند و ما در حال بررسي موضوع هستيم تا چنانچه صحت داشته باشد به صورت مفصل درباره آن حرف بزنيم.» به نظر شما اين ادبيات عادل فردوسي پور بود؟
 
4- هميشه همين طور بوده، آن زماني که انتظار يک اتفاق بزرگ را مي کشيد ناگهان با چشمان تان مي بينيد که ناگهان هيچ اتفاقي نمي افتد و شما يک بازي خورده ايد. آن زمان که انتظار داريد رئيس جمهور از ابررانت خواران اقتصادي کشور بگويد و هيچ اتفاقي نمي افتد، آن زمان که ابراهيم حاتمي کيا با يک بغل نگاتيو هاي مثله شده از فيلم «موج مرده» در مقابل خبرنگاران مي ايستد و هيچ نمي گويد، همان زمان که رئيس جمهور قبلي مقابل دانشجويان مي ايستد و از کارشکني ها نمي گويد انگار ناگهان زير دوش آب سرد مي رويد تا ديگر هوس «تازگي» نکنيد. به نظر شما اين ادبيات عادل فردوسي پور بود؟
 
5- دوشنبه شب خيلي ها فهميدند صداوسيما هم با آن همه قدرت مي تواند کم بياورد و صدايش هم درنيايد. دوشنبه شب خيلي ها فهميدند خصوصي سازي در شعارهاي آقايان حقيقتي دست نيافتني است که بايد سال ها انتظارش را کشيد وگرنه خيلي ها طاقت نقد و انتقاد را ندارند. دوشنبه شب خيلي ها از ناراحتي تا چند ساعت بعد از پايان برنامه بيدار ماندند و به فضاي رسانه يي جامعه فکر کردند. دوشنبه شب کلاً شب بدي بود. آيا به نظر شما اين ادبيات عادل فردوسي پور بود؟ 
 
اين هم از عدالت لنگي

__._,_.___

http://groups.yahoo.com/group/EsteghlalBlue

http://groups.yahoo.com/group/IranSoccer

http://groups.yahoo.com/group/Marshal-Modern-Group

http://www.iransoccer.ir

http://www.IRANSoccer.Ir




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive