به گروه اینترنتی جذاب و پر از تفریحات جالب استقلال آبی خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Saturday, January 19, 2008

* EsteghlalBlue * Kootah az Football

 
«على سامره» مهاجم الشعب در بازى هفته نهم تيمش مقابل تيم الجزيره پس از برخورد با دروازه بان اين تيم براى مدتى حافظه خود را از دست داد. روزنامه «الخليج الرياضه» در اين ارتباط نوشت: او پس از اين برخورد نتوانست وقايع بازى را به خاطر بياورد. جالب اينكه اين بازيكن حتى گل خود و خروج از زمين بازى را هم به خاطر نداشت! سامره بعد ازپايان بازى به بيمارستان ايرانيان دوبى منتقل شد و جمعه شب را در بيمارستان سپرى كرد. پزشكان اين بيمارستان پس از تأييد سلامتى، وى را از بيمارستان مرخص كردند.
 
 
مدير فنى تيم فوتبال پاس همدان گفت: جلسه با مربيان پيشين تيم ملى براى انتخاب سرمربى، كارى بيهوده و در واقع وقت گذرانى است. «منصور پورحيدرى» اظهار داشت: اعضاى گروه جديدى كه در فدراسيون مشغول به كار شده ، همگى ورزشى هستند و سال ها مديريت كرده اند. هر يك از آنها آدم هاى آگاهى در اين زمينه هستند. بنابر اين، چرا نبايد خودشان در ارتباط با انتخاب سرمربى تصميم گيرى كنند؟ نمى توانم قبول كنم كه كفاشيان و ساير مديران فدراسيون شناخت كافى از قديمى هاى اين فوتبال نداشته باشند. آنها همه چيز را مى دانند و بايد زودتر كميته فنى را تشكيل دهند چراكه برگزارى جلسات با پيشكسوتان و مربيان سابق، فقط وقت گذرانى است.
 
 
«فريدون زندى» هافبك ملى پوش كشورمان با عقد قراردادى ۶ ماهه به تيم دسته اولى AEL ليماسول قبرس پيوست. به دنبال مذاكرات زندى با مسئولان اين باشگاه روز پنجشنبه توافقات لازم درخصوص پيوستن وى به اين تيم قبرسى انجام شد وهافبك ملى پوش كشورمان با عقد قراردادى ۶ ماهه به AEL ليماسول پيوست تا در ادامه مسابقات ليگ باشگاههاى قبرس اين تيم را همراهى كند. طبق توافقات انجام شده قرار داد زندى با باشگاه AEL ليماسول تا پايان فصل جارى مسابقات ليگ دسته اول اين كشور اروپايى خواهد بود اما در صورت رضايت طرفين براى يك فصل ديگر نيز قابل تمديد است . AEL ليماسول درحال حاضر با كسب ۲۰ امتياز از ۱۶ بازى (۵ برد، ۵ تساوى و ۶ باخت) در رده هشتم ليگ ۱۴ تيمى اين كشور قرار دارد. اين در حالى است كه آپولون ليماسول، تيم فصل قبل زندى در حال حاضر با ۲۶ امتياز، تيم پنجم جدول ليگ دسته اول قبرس است.
 
 
دبيركل فدراسيون فوتبال گفت : انتخاب يك گزينه جامع الشرايط كه باعث رشد فنى و جايگاه جهانى فوتبال ايران شود، تاخيركنونى در معرفى سرمربى تيم ملى را جبران خواهد كرد . «مهدى محمد نبى» افزود : با انسجام و يكپارچگى كه در اعضاى هيأت رئيسه و برنامه ريزى ها و پيگيرى هاى آقاى كفاشيان در خصوص حل مشكلات تيم ملى، نگرانى براى بازيهاى مقدماتى و حضور قدرتمند تيم ملى كشورمان در اين رقابت ها وجود ندارد. فوتبال ايران با برخوردارى از بازيكنان خلاق و پتانسيل بالاى خود هنوز يكى از قدرتهاى برتر فوتبال آسياست و حريفانى نظير سوريه و امارات توان ايستادگى مقابل ما را نخواهند داشت . دبيركل فدراسيون فوتبال با تاكيد براينكه بحث انتخاب سرمربى خارجى با جديت از سوى هيأت رئيسه و شخص رئيس فدراسيون فوتبال درحال پيگيرى است، اظهار داشت : فدراسيون فوتبال با بررسى گزينه هاى مختلف كه با شرايط و سبك فوتبال ايران همخوانى داشته و بويژه از انگيزه هاى لازم براى صعود به جام جهانى برخوردار باشند، تلاش دارد تا بهترين و كارآمد ترين گزينه ، بتواند فوتبال ايران را به اهداف تعيين شده برساند. نبى اضافه كرد : طبق برنامه ريزى انجام شده، نناد نيكوليچ روز دوشنبه و پس از جلسه اى كه با ايشان خواهيم داشت به عنوان مربى به كادر فنى تيم ملى ملحق مى شود و تا زمان انتخاب سرمربى خارجى در اختيار اين تيم خواهد بود ضمن اينكه جايگاه ايشان به عنوان سرمربى تيم ملى جوانان نيز محفوظ است و پس از پايان دوره ماموريت ايشان در تيم بزرگسالان، كار خود را با تيم جوانان آغاز خواهد كرد .
 
 
«حشمت الله مهاجرانى» گفت: همكارى من با فدراسيون فوتبال به روزهاى پايانى فعاليت كميته انتقالى مربوط مى شود كه از من خواسته شد به عنوان يكى از اعضا كميته فنى، مسئولان فدراسيون را در امر استخدام سرمربى كمك كنم.وى با اشاره به اينكه ۲ هفته پيش از پايان كار كميته انتقالى از ايران خارج شده، اظهار داشت: پس از خروج از ايران با فدراسيون فوتبال تماس نداشتم و اخبارى كه در خصوص استخدام مربى تيم ملى مطرح شده است را از طريق رسانه ها دنبال مى كنم. مهاجرانى خدمت به فوتبال ايران را براى خود افتخار خواند و در خصوص تداوم همكارى با فدراسيون فوتبال گفت: هر ايرانى خدمت به مملكت را براى خود افتخار مى داند. من نيز به خود مى بالم اگر فرصت خدمت به فوتبال ايران را پيدا كنم اما پس از انتخاب رئيس جديد فدراسيون در اين باره با من گفتگويى نشده است. مهاجرانى با تاكيد بر اينكه فوتبال ايران نيازمند حضور يك مربى حرفه اى و مطرح در سطح جهان است، در باب انتخاب مربى ايرانى يا خارجى براى تيم ملى گفت: فوتبال ما احتياج به فردى دارد كه حرفى براى گفتن در آسيا و جهان داشته باشد. كسى كه قرار است هدايت تيم ملى ايران را برعهده گيرد بايد صاحب كارنامه باشد. اگر يك مربى ايرانى چنين شرايطى داشت چه بهتر كه هدايت تيم كشورمان را وى عهده دار شود. وى افزود: فوتبال ايران غنى است اما هميشه به معجزه دلخوش مى كنيم و چشممان را به ساق على كريمى و مهدوى كيا مى دوزيم و منتظريم بازيكنانى مانند خداداد عزيزى و على دايى دوباره به كمك تيم ايران بيايند. وى با تاكيد بر اينكه روش كار تيم ملى بايد تغيير كند، گفت: گذشته نشان داده كه مربيان ايرانى و خارجى هر يك در برهه اى از زمان در تيم ملى موفق بوده و البته ناكامى هم داشته اند، با اين شرايط بايد عوامل موفقيت و شكست آنها را بررسى و بر اساس روشى صحيح اقدام كرد.
 


Never miss a thing. Make Yahoo your homepage. __._,_.___

http://groups.yahoo.com/group/esteghlalblue

http://www.esteghlalblue.com




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive