به گروه اینترنتی جذاب و پر از تفریحات جالب استقلال آبی خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Sunday, January 6, 2008

* EsteghlalBlue * Az SS Dar Emarat

حجازى و مجيدى دوشنبه در تهران
ايران ورزشى - اردوى تداركاتى استقلال در امارات روز گذشته به پايان رسيد و بازيكنان در ۳ گروه به ايران بازگشتند. فتح الله زاده كه ديرتر از بقيه به تيم ملحق شده بود، زودتر از همه يعنى روز جمعه به تهران بازگشت. در اين ميان تنها ناصر حجازى و فرهاد مجيدى در امارات باقى ماندند كه ديرتر از سايرين يعنى روز دوشنبه امارات را به مقصد تهران ترك مى كنند. گفتنى است دليل اين تأخير انجام كارهاى شخصى در دبى بوده است.

حجازى ها نيامدند!
ديروز بعدازظهر تمامى بازيكنان استقلال وارد فرودگاه مهرآباد شدند. پيش از اين گفته شده بود كه كاروان آبى ها به دليل نبود بليت در ۳ گروه به تهران مى آيند اما با مساعدت سفير و ايران اير تمامى بازيكنان استقلال در يك گروه راهى تهران شدند. ناصر و آتيلاحجازى از جمله نفراتى هستند كه ديشب را در دبى سپرى كردند و به احتمال زياد امشب مى آيند.

امروز تعطيل ، فردا ۲ جلسه
طبق هماهنگى هاى انجام شده، بازيكنان استقلال امروز را به استراحت پرداخته و از فردا خود را براى ۲ جلسه تمرين آماده مى كنند، هنوز محل اين تمرينات مشخص نشده و استقلالى ها به دنبال زمين صاف هستند اگر شرايط جوى خراب باشد استقلالى ها سريع به يك شهر جنوبى خواهند رفت. فيروز كريمى از كادر فنى درخواست كرده كه تيم را به شهرى ببريد كه زمين صاف و آفتابى داشته باشد.

آرش به ويند  هم گل نزد
163611.jpg
بازى با ويند گرچه با برد استقلالى ها همراه شد اما نتيجه اين بازى اصلا براى فيروزخان مهم نبود، به همين دليل او بارها در اين بازى دست به تعويض زد و اين فرصت را به تمامى بازيكنان خود داد تا ميزان آمادگى خود را در روش ۳-۴-۳ نشان بدهند. يكى از نفراتى كه فيروزخان در امارات بارها به طور خصوصى با او حرف زده و تمرينات اختصاصى انجام داده بود، آرش برهانى مهاجم گل نزن آبى ها بود. آرش متاسفانه در مقابل تيم ويند هم نتوانست موقعيت هاى خود را به گل تبديل كند، همين مسأله باعث شد تا فيروزخان او را ۲ بار تعويض كند و به اصطلاح از عدم دقت او شاكى شود. آرش در امارات هم گل نزد تا آه از نهاد سرمربى او بلند شود. اين شايد تلخ ترين خاطره فيروزخان از اردوى امارات بود.

اردوى استقلال در جنوب
ايران ورزشى - تيم فوتبال استقلال در صورت نامساعد بودن شرايط جوى تهران، در جزيره قشم اردو خواهد زد. اردوى اين تيم در امارات، ديروز به پايان رسيد و بازيكنان اين تيم ساعت ۳۰:۱۱ به ايران بازگشتند. با تصميم كادر فنى استقلال، در صورت نامساعد بودن شرايط جوى تهران، اين تيم به جزيره قشم سفر خواهد كرد و چند روز نيز در اين منطقه اردو خواهد زد البته گفته مى شود امكان برپايى اردوى آبى ها در عسلويه يا جزيره كيش نيز وجود دارد.

نوروزى:صادقى تنها مصدوم استقلال است
ايران ورزشى- امين نوروزى پزشك باشگاه استقلال تهران گفت: بازيكنان با انجام تمرينات منظم، شرايطى ايده آل براى نيم فصل دوم ليگ برتر دارند. در دبى اردوى خوبى را برگزار كرديم و بازيكنان به لحاظ بدنى به آمادگى مطلوبى رسيده اند. وى ادامه داد: با تداوم تمرينات و برنامه ريزى هاى انجام شده، بر خلاف مسابقات نيم فصل اول نفرات كليدى تيم در شرايط ايده آل بدنى براى استقلال بازى خواهند كرد. پزشك استقلال درباره مصدومان عنوان كرد: اميرحسين صادقى تنها بازيكن مصدوم تيم است كه از ناحيه مچ پا احساس درد مى كند اما ساير نفرات شرايط خوبى دارند. وى افزود: حميد شفيعى به شرايط جسمانى خوبى رسيده و با شروع مسابقات نيم فصل مى تواند براى استقلال بازى كند و محسن بياتى نيا نيز در ۲ ماه آينده به تيم اضافه خواهد شد.

خودمان بايد با هم هماهنگ شويم
جبارى: از تيم ملى چه انتظارى داشتيد؟
163572.jpg
ايران ورزشى - مجتبى جبارى مصدوم است يا سالم؟ او كه اوايل هفته خبر مصدوميتش به يكى از مهم ترين اخبار روى جلد روزنامه هاى ورزشى تبديل شد، مقابل هانزاروستوك ۴۵ دقيقه به ميدان رفت. حالا دوباره مى پرسيم؛ او مصدوم است يا آماده؟ با مجتبى جبارى در مورد تيم ملى و وضعيت كنونى اش گفت وگو مى كنيم.

انتظار نداشتيم به هانزاروستوك ببازيد.
< به نظر من كه عجيب نبود، چون تيمى كه ۳ يا ۴ روز قبل از مسابقه تشكيل مى شود و در اين مدت هم به علت بارش برف، روى چمن زياد تمرين نكرده، نمى تواند انتظار كسى را برآورده كند. البته فكر مى كنم هانزاروستوك هم تيم معتبرى است. همين كه در سطح اول اروپا بازى مى كند خودش مى تواند نشان دهنده قدرت آنها باشد.
البته شايد نداشتن يك سرمربى هم عامل مهمى در اين شكست باشد!
< مسلما هرچه زودتر سرمربى تيم ملى معرفى مى شد به نفع فوتبال بود. ما كسى را نداشتيم كه قبل از بازى يا بين دو نيمه نظرات تاكتيكى اش را روى تيم پياده كند. فكر مى كنم عدم هماهنگى ما نشانه همين مسأله بود. اميدوارم در چند روز آينده مربى تيم ملى را بشناسيم.
چهارشنبه با قطر بازى مى كنيد. حتما همين مشكلات در آن مسابقه هم هست!
< قطر جزو تيم هاى خوب آسيايى است. ما كه مربى نداريم، لااقل از اين بازيهاى تداركاتى داشته باشيم تا خودمان به هماهنگى برسيم.
اوايل هفته خبر مصدوميت شديد مجتبى جبارى در شهر پيچيد اما حالا ۴۵ دقيقه بازى كردى!
< مصدوم نبودم. متأسفانه بعضى ها دوست دارند بدون دنبال كردن واقعيت اخبار آن را منعكس كنند. بايد از پزشك تيم در مورد سلامتى من سؤال كنيد.
اردوى امارات چطور بود؟
< از نظر آب و هوايى و زمين تمرين و امكاناتى كه در اختيار داشتيم، همه چيز عالى به نظر مى رسيد. ما بيشتر روى كارهاى فيزيكى كار كرديم و بدنسازى انجام داديم. فيروز خان ضعف تيم را ترميم كرد، البته هنوز هم تا شروع نيم فصل دوم فرصت كافى داريم.
پس با اين وضعيت، استقلال دگرگون شده و متفاوتى را در نيم فصل دوم شاهد خواهيم بود.
< ان شاءالله. هدف همه بازيكنان و كادر فنى اين است كه دوباره به روزهاى خوب برگرديم و آقا فيروز هم خيلى زحمت مى كشد كه اين اتفاق بيفتد
__._,_.___

http://groups.yahoo.com/group/esteghlalblue

http://www.esteghlalblue.com




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive