به گروه اینترنتی جذاب و پر از تفریحات جالب استقلال آبی خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Monday, May 17, 2010

* EsteghlalBlue * Ba Samade Marfavi Baad Az Tamdide Gharardad



با صمد مرفاوی بعد از تمدید قرارداد :
سفید امضاء کردم

جزو تنها مربیانی است که پیش از پایان فصل جاری قراردادش را تمدید کرد و 24 ساعت بعد از این به پرسشهای سایت رسمی باشگاه استقلال پاسخ می دهد . صمد مرفاوی می گوید که بعد از بازی با پیکان می خواهد در مصاحبه ای مفصل با سایت باشگاه درباره اتفاقهای مختلف صحبت کند اما تاکید می کند که خیلی چیزها فصل آینده در استقلال « تغییر » می کند .

از نتیجه و عملکرد خود در فصلی که گذشت ، راضی هستید ؟

من استقلالی ام . این تیم را از ته دل دوست دارم و فرقی نمی کند روی نیمکت باشم یا در خانه ام بازی های استقلال را تماشا کنم . خدای من شاهد است که همیشه بهترین ها را برای استقلال آرزو داشتم و هیچ وقت شکست استقلال را نخواستم . حتی سرسخت ترین مخالفانم هم اگر در استقلال موفق باشند ، من از ته دل خوشحال می شوم . من تمام تلاش خودم را برای موفقیت استقلال در این فصل انجام دادم اما همیشه اتفاقهایی می افتد که غیرقابل پیش بینی است . در مجموع کارنامه من در استقلال با نقاط ضعف و قوتی همراه بوده که سعی می کنم برای فصل آینده خیلی چیزها را تغییر بدهم .

صحبت از تغییر کردید . این تغییر شامل خودتان هم می شود یا بیشتر مربوط به تیم است ؟

مطمئننا تغییرات به من هم مربوط می شود . من شاید کمتر حرف بزنم اما سعی کردم روی مسائل مختلف تمرکز داشته باشم . دوست دارم برای فصل بعد با محیط اطرافم بیشتر در تماس باشم . چون احساس می کنم این طوری بیشتر می توانم در افکار عمومی پررنگ تر باشم .

با رسانه ها چطور ؟

من برای رسانه ها احترام قائلم . به خصوص خبرنگارها و روزنامه نگاران شریفی که اهل کارشناسی و تحلیل و آنالیزهستند . مطمئن باشید فصل بعد خیلی بیشتر از گذشته با دوستانی که در روزنامه ها به مسائل فنی و علمی می پردازند و کمتر دنبال مسائل حاشیه ای هستند ، ارتباط برقرار می کنم . این را هم بگویم که بعد از چند سال تجربه مربیگری در فوتبال ایران به این نتیجه رسیدم که خیلی ها اینجا بیشتر از کار و فکر کردن ، حرف می زنند و مصاحبه می کنند .

منتقدهای شما « تمدید » قرارداد شما را اتفاق خوشایندی برای استقلال نمی دانند ؟

من به موقع و بعد از مسابقه با پیکان درباره این انتقادها صحبت می کنم . من سعی می کنم منتقدهای خودم را تا حد زیادی قانع کنم . چند روزی صبر کنید . البته منتقدهایی که با منطق صحبت کنند .

کادر فنی شما برای فصل بعد تغییر می کند ؟

بعد از بازی با پیکان در این مورد تصمیم می گیرم .

تیم استقلال چقدر تغییر می کند ؟

به اکثر تیم امسالم اعتقاد دارم و باید آنها را حفظ کنیم اما در چند پست نیاز به تقویت هم داریم .

مربی بدنساز چطور ؟ داخلی یا خارجی ؟

ما فعلا به یک مربی داخلی برای بدنسازی نیاز دازیم . با چند گزینه مذاکره می کنیم . البته گزینه های خارجی را هم بررسی می کنیم اما اولویت با مربی داخلی است .

و در آخر رقم قرارداد شما ؟

استقلال را برای پول نمی خواهم و این را هم بدانید که قراردادم را سفید امضاء کردم .




__._,_.___


http://groups.yahoo.com/group/EsteghlalBlue

http://groups.yahoo.com/group/IranSoccer

http://groups.yahoo.com/group/Marshal-Modern-Group

http://www.iransoccer.ir

http://www.IRANSoccer.Ir




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive