به گروه اینترنتی جذاب و پر از تفریحات جالب استقلال آبی خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Monday, April 19, 2010

* EsteghlalBlue * نامه سرالكس فرگوسن به حجازي



پیام سر الکس فرگوسن برای ناصر حجازی

همه چیز از وسوسه حضور در ورزشگاه اولدترافورد  برای بازی دو تیم منچستر یونایتد و چلسی آغاز شد . آخرین مقاله درس مربیگری موثر را هم نوشته بودم و ارائه شده بود و آماده تدارک برنامه ای برای تعطیلات نوروز  که هم زمان با تعطیلات دانشگاهی ایستر در انگلستان است ، می شدم   که ایده خامی در ذهن ام مبنی بر برقراری ارتباط بین منچستریونایتد و اسطوره فوتبال کشورمان ، ناصر حجازی صورت گرفت.

با دوستان نزدیک ام در این مورد مشورتی کردم که طرحها و ایده هایشان را مطرح کنند و برنامه ای برایش بریزم.علی عالی  اولین کسی بود که ایده ارتباط دو طرفه را مطرح کرد و پس از گفت و گویی نسبتا بلند با او و مشورت با دیگر همکارم تورج عاطف  تصمیم گرفتم تا به تماشای بازی چلسی منچستر و نوشتن یک گزارش از این ورزشگاه ، موزه و فروشگاه بروم و در عین حال مذاکره اولیه ای را هم با مسئولین مرتبط در منچستر یونایتد داشته باشم. درخواست ارتباط  برای روابط عمومی و مرکز رسانه باشگاه منچستر یونایتد نوشتم و درخواست ملاقات ام با شلی ، مسئول رسانه ای باشگاه پذیرفته شده بود و پیش از بازی می توانستم 30 دقیقه با او گفت و گو کنم .

در بین راه اخبار مرتبط با اسطوره فوتبال ایران ، ناصر حجازی را در صفحات وب مرور کرده بودم و به یاد داشتم که پیش از این از پیشنهاد باشگاه منچستریونایتد به او در روزنامه ها سخن ها گفته شده بود و عکس ها و گذشته پر افتخار دومین دروازه بان قرن آسیا را نت برداری می کردم.
گفت و گوی ما با پیش بینی بازی بعد از ظهر ، بین چلسی و منچستر شروع شد و بعد از آن من هدف ام از درخواست ملاقات را مطرح کردم که ارائه اطلاعاتی در مورد دومین دروازه بان قرن آسیا و اسبق تیم ملی بود و پیشنهادی مبنی بر ساختن فیلمی با حضور بازیکنان و کادر فنی و سخن گفتن شان به زبان پارسی با بیان آرزوی سلامتی برای ناصر حجازی را شامل می شد. شلی از این مسئله استقبال کرد و بیان این که با سر الکس فرگوسن و مسئولین رسانه ای تیم  این مسئله را مطرح میکند ، درخواست زمان برای پیگیری این پروژه نمود.  
بعد از حذف منچستر از لیگ قهرمانان اروپا ، طی گفت و گو مجددی با او ، به اطلاع من رساند که  در حال حاضر امکان تهیه این فیلم وجود ندارد و به جای آن در نظر دارد که تقدیر نامه ای از جانب باشگاه به آقای حجازی اهدا کنند و من را به مرکز تمرین باشگاه ( که خارج از ورزشگاه اولدترافورد قرار دارد ) و دفتر سر الکس فرگوسن ارجاع داد.

پیرو این گفت و گو ، اطلاعات مرتبط با ایشان شامل چند عکس از دوران مختلف بازیگری و مربیگری شان را به مرکز تمرین منچستر یونایتد و دفتر سر الکس فرگوسن فرستادم که پس از آن نامه ای از جانب سر الکس فرگوسن ، سرمربی شهیر و فرهیخته منچستر یونایتد به شرح زیر برای من ارسال گردید :


با شناخت اندکی که از ادبیات حاکم بر مردم انگلستان و مطبوعات این کشور در مدت اقامت ام در انگلستان کسب کرده ام ، متن این نامه را صمیمی و با مهر و فراتر از یک تعارف رسمی ارزیابی کردم و به این سبب با ارسال اش به دوست ارجمندم ، عادل فردوسی پور ، مراحل ارائه آن در برنامه نود صورت پذیرفت.

برای این اسطوره فوتبال کشورمان ، آرزوی سلامتی کامل ، شادکامی و موفقیت روز افزون دارم و  امیدوارم در روزهای آتی خبرهای خوش از سلامتی کامل و البته موفقیت شان در عرصه مربیگری بشنوم.
امیدوارم این قدم کوچک منجر به ارتباط گسترده تر فوتبال کشورمان با این باشگاه بین المللی شود و بتوانیم  در آینده ای نزدیک شاهد بزرگداشت بزرگان فوتبال ایران زمین با حضور ستارگان جهان در خاک ایران باشیم .
ایده اولیه این کار ، از سوی دوست ارجمندم علی عالی مطرح گردید و بعد از آن هم با همراهی تورج عاطف ، گیتی عابدی ، پژمان نوزاد و رشید سعیدلو در اجرای آن مصمم تر شدم که از تک تک این عزیزان و عادل فردوسی پور عزیز تشکر و قدردانی میکنم
 



__._,_.___


http://groups.yahoo.com/group/EsteghlalBlue

http://groups.yahoo.com/group/IranSoccer

http://groups.yahoo.com/group/Marshal-Modern-Group

http://www.iransoccer.ir

http://www.IRANSoccer.Ir




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive