به گروه اینترنتی جذاب و پر از تفریحات جالب استقلال آبی خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Tuesday, December 23, 2008

* EsteghlalBlue * فرهاد مجیدی

چند روزی هست که روزنامه های  ورزشی از سر کمبود خبر و یا روزنامه نگاران طیف هوادار پرسپولیس سعی به تزریق حاشیه به تیم را دارندبه عنوان نمونه این خبر امروز در یکی از روزنامه ها به چاپ رسیده است  
 
تصميم مهم قلعه نويى در تركيه
فرهاد تا پايان فصل روى نيمكت
اين روزها بحث جدايى فرهاد مجيدى از استقلال به معناى واقعى كلمه تبديل به يك عمل متناقض شده است زيرا يك روز خبر جدا شدن فرهاد بر سر زبان ها مى افتد و روز ديگر مسأله تكذيب مى شود و اين روند حداقل ۲ هفته است كه دائماً در حال تكرار مى باشد. البته مديران باشگاه استقلال بر اين نكته اصرار دارند كه مجيدى جايى نمى رود اما پيشنهاد تيم هاى شهرستانى و سفر خود فرهاد به امارات حرف و حديث هاى ديگرى را مطرح مى كند. در همين ارتباط صبح ديروز خبر مهمى از تركيه به دستمان رسيد كه نمى دانيم آيا مجيدى هم از آن مطلع شده است يا خير؟ بر اساس شنيده هاى ما، كادرفنى استقلال براى نيم فصل دوم تدارك وسيعى ديده و تدابير تاكتيكى ويژه اى اتخاذ كرده است اما اساس حركات تهاجمى تيم همچون هفته هاى قبل بر پايه عملكرد برهانى، اكبرپور و جان واريو استوار مى شود و علاده بر آن مجتبى جبارى هم پس از بهبودى به آنها اضافه خواهد شد. در اين ميان براى مهاجم جديد نيز جاى ويژه اى در نظر گرفته شده و البته اميدرضا روانخواه نيز از اواخر بهمن شرايط بازى پيدا مى كند. به همين خاطر فرهاد در شرايط عادى جزو مردان اصلى قرار نگرفته و تا پايان فصل نيمكت نشين خواهد بود، مگر اينكه اتفاق ديگرى رخ بدهد. بنابراين مجيدى بايد تا دير نشده تكليف خودش را روشن كند و بين بازى كردن در ساير تيم ها و نيمكت نشينى در استقلال يك راه را برگزيند.
نظر شما د رمورد صحت این خبر چیست. آیا امیر قلعه نویی برای فرار از حاشیه تیم را به ترکیه نبرده است؟ وظیفه ما هواداران درقبال این گونه حرکات چه باید باشد؟

__._,_.___

http://groups.yahoo.com/group/EsteghlalBlue

http://groups.yahoo.com/group/IranSoccer

http://groups.yahoo.com/group/Marshal-Modern-Group

http://www.iransoccer.ir

http://www.IRANSoccer.Ir




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive