به گروه اینترنتی جذاب و پر از تفریحات جالب استقلال آبی خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Sunday, April 3, 2011

* EsteghlalBlue * سوتی محمد نوری بازیکن پرسپولیس در تلویزیون

 


---
  
 
 
عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت
 
 
 
 
 
*********************** 
 
  
هاشمی نسب: من استقلالی ام، استقلالی خداحافظی کرده ام و استقلالی می میرم
گل من به پرسپولیس به اندازه تمام گلهایی که به استقلال زدم ارزش داشت / پرسپولیس در وجودم مرده است
 
 
عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت
 

اصلا در گلویم عقده شده بود. می‌دانی چرا در آن بازی سعی کردم به پرسپولیس گل بزنم؟ برای آن‌که در بازار کرج، هواداران پرسپولیس بعد از رفتن من به استقلال مادرم را به بدترین وجه کتک زدند و همین مانده بود تا چاقویش بزنند و اگر مردم به دادش نمی‌رسیدند، شاید مادرم را از دست می‌دادم. همین‌طور برادرم را جلوی در خانه‌مان و در چند جای دیگر کرج کتک زدند. من برای پرسپولیسی‌ها چهار گل زده بودم و مزه آن گل‌ها هنوز زیر دندانشان است، اما من دندان‌هایشان را با آن گل مسواک زدم و بهتر بگوبم جرم گیری کردم تا مزه‌اش از بین برود.
 
چطور می شود که هاشمی نسب همه نشانه های پرسپولیسی بودن را در خودش کشته باشد؟ کسی که کابوس استقلالی ها بود حالا از ما می خواهد که باور کنیم پرسپولیسی بودن در وجودش مرده است. مهدی هاشمی‌نسب مطمئنا نامی است که با شنیدنش خاطرات فوتبال ایران در اواخر دهه 70 و اوایل دهه 80 برای همه زنده می‌شود
 
  --
 

__._,_.___
Recent Activity:
.

__,_._,___

No comments:

Blog Archive