به گروه اینترنتی جذاب و پر از تفریحات جالب استقلال آبی خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Monday, June 28, 2010

Re: * EsteghlalBlue * Mobali ' Meydavodi Ba Esteghlal Emza Kardand



من فکر میکنم دلیلش سازگاری با مربیه!دلیل پول نیست!مگه استقلال به خسرو حیدری و بقیه بازیکنا کم پول می داد؟مطمئن باشید اگه میموندند رقم های نجومی می گرفتند.ولی رفتند.چون قبلاً با قلعه نوعی کار کرده بودند و باهاش سازگار بودند.حیدری هم خودش تو مصاحبه گفته بود که من نمی تونم با مظلومی کار کنم

From: massud <massud20@yahoo.de>
To: EsteghlalBlue@yahoogroups.com
Sent: Sun, June 27, 2010 6:16:21 PM
Subject: Re: * EsteghlalBlue * Mobali ' Meydavodi Ba Esteghlal Emza Kardand

 

با سلام  
چيزي که عيان است چه حاجت به بيان است.امير قعله نوعي  يک ماکياولست کامل هستش ماکياوليست  هميشه شعار اصلي شان اين بوده است از هر چيز براي منافع شخصي بگذار و هرچيز را براي منافع شخصي   بفروش و قرباني کن  امير زمانيکه در استقلال بود از تمام امکانات و وهواداران ميليوني که سرمايه استقلال هستش  براي رسيدن به مقام شهرت استفاده کرده  و حالا هم بدين شگل ضربه ميزنند  

--- taghi emamian <stemamian@yahoo. com> schrieb am Fr, 25.6.2010:

Von: taghi emamian <stemamian@yahoo. com>
Betreff: Re: * EsteghlalBlue * Mobali ' Meydavodi Ba Esteghlal Emza Kardand
An: EsteghlalBlue@ yahoogroups. com
Datum: Freitag, 25. Juni, 2010 17:55 Uhr

 

چرا بزرگان استقلال به سپاهان  میروند فکر نمی کنید مربی این تیم در این مساله دخیل هستند


From: shervin yarmohammadi <sherviny.0@gmail. com>
To: EsteghlalBlue@ yahoogroups. com
Sent: Fri, June 25, 2010 10:22:08 AM
Subject: Re: * EsteghlalBlue * Mobali ' Meydavodi Ba Esteghlal Emza Kardand

 

سلام
منم واقعا متاسفم که اونهمه منت گذاشت که من نرفتم تا کادر فني مشخص بشه ،من مدیون استقلالم،من وايمیسم تا مدیر عامل معلوم میشه  اما تا همه این چیزا ردیف شد آقای خسرو خان دويد سمت سپاهان خب برادر من از اول میرفتی که ما کلمه قشنگ با معرفتو برات حروم نکنيم
کلمه ای که ديگه معنا نداره
همش دنبال پول هستند کاش يکم از بقيه بزرگان فوتبال در کشورهای حرفه ای یادمیگرفتند که معرفتو معنی می کنند
ما ایرانیا تو همه چیز باید نشون بديم که ره به ترکستان می بریم





__._,_.___


http://groups.yahoo.com/group/EsteghlalBlue

http://groups.yahoo.com/group/IranSoccer

http://groups.yahoo.com/group/Marshal-Modern-Group

http://www.iransoccer.ir

http://www.IRANSoccer.Ir




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive